Hotel Boss, Warszawa, mazowieckie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Średniej klasy hotel szkoleniowo – konferencyjny na dalekich przedmieściach Warszawy.  Sporo sal szkoleniowych, sprawna i profesjonalna obsługa, niezłe jedzenie. Polecamy na szkolenia otwarte, warsztaty biznesowe – ale nie na kameralne treningi interpersonalne czy spotkania integracyjne (zbyt ciasno tu i tłoczno).

Hotel istnieje od wielu lat i cieszy się spora popularnością – blisko tu do centrum, ale niejako jest to już teren podmiejski (choć przy ruchliwej drodze do okolicznych domków i bloków).  Klienci wybierają go dla profesjonalizmu w przygotowaniu szkoleń, licznych sal konferencyjnych i sensownej polityki cenowej.  Jednak warto dopytać tu o szczegóły – np. hotel deklaruje plener na pikniki, ale  nie jest on aż tak atrakcyjny. Plener na duże imprezy to po prostu wielka, niezadrzewiona i niezbyt urodziwa łąka – odgrodzona płotem od okolicznych bloków.  Drugi, mniejszy plener z niewielkimi drzewami, jest już ładniejszy – ale tu też tylko plot oddziela go od ruchliwej ulicy (raczej nie doświadczymy tu ciszy).

Ocena pokoi

Średniej klasy, trzygwiazdkowe pokoje są wyposażone w bardzo typowym styl ośrodka szkoleniowego  – z kilkunastoletnimi meblami i wystrojem. Łazienki czyste, kabina prysznicowa czy umywalka funkcjonalne i bez zastrzeżeń – dla średniego standardu. Pewien minus to wyciszenie pokoju: słychać głośniejsze rozmowy za ścianą.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel ma sporo sal – od dużych i dobrze wyposażonych, po bardzo niewielką i ciasną salkę z oknem z luksferów (niektóre sale nie mają wcale okien – to te, które można połączyć w wielką salę dla nawet 200 osób).  Z uwagi na duże obłożenie obiektu, warto  rezerwować je z wyprzedzeniem i upewnić się że na pewno dostaniemy tą salkę, na której nam zależy.

Ocena obsługi

Szybka, sprawna, profesjonalnie realizująca wszelkie życzenia – choć nieco zdystansowana i nie podchodząca zbyt indywidualnie do każdego gościa. To pewnie efekt wielkiej masy ludzi, którzy się tu przewijają.

Minusy i zagrożenia

W hotelu zwykle odbywa się wiele szkoleń, a jednocześnie budynek nie jest zbyt przestronny i przestrzenny. Zwykle jest tu więc tłoczno, gwarno , imprezowo – to nie jest obiekt, w którym doświadczymy ciszy, kameralności czy odcięcia od świata.


 

Lokalizacja: przedmieścia

Standard: średni

Wielkość hotelu: duży

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>