Hotel Białowieski, Białowieża, podlaskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Trzygwiazdkowy hotel średniej klasy, nijaki w architekturze, stylistyce i wyposażeniu, za to z kilkoma profesjonalnymi salami szkoleniowymi, SPA i dużym basenem. Obsługa równie przeciętna jak sam hotel – stara się, ale nie jest zbyt dobrze zorganizowana i nie zawsze miła.  Bardzo smaczne i różnorodne śniadania.

Hotel ulokowany jest na uboczu miasta (dość cicha okolica) i nadaje się nie tylko na szkolenia. Obiekt dysponuje kilkoma niewielkimi trawnikami, małym ogrodem z boiskiem do siatkówki i dużą zadbaną wiatą grillową. Umożliwia to realizację pikników oraz prostych, nieekstremalnych gier plenerowych dla 3-4 grup szkoleniowych (choć w dość ciasnym otoczeniu budynków, a nie puszczy).

Ocena pokoi

Wyposażone w meble klasy ekonomicznej z początku lat 2000, bardzo zwyczajne i nijakie jak cały hotel, aczkolwiek ustawne, schludne i estetyczne pokoje.  Łazienki w podobnym stylu – wygodne, praktyczne, z kilkunastoletnim wyposażeniem. Być może mieliśmy pecha ale w naszym pokoju natrafiliśmy na całkowicie zatkany odpływ w brodziku oraz muszle klozetową wydającą dość dziwne odgłosy (aby spokojnie zasnąć musieliśmy zakręcić dopływ wody). Prysznice z deszczownicą. W wielu pokojach internet Wi Fi ma bardzo słaby zasięg, a połączenie często się zawiesza.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel ma 4 sale konferencyjne. Dwie na piętrze są przestronne, profesjonalnie wyposażone, widne i z dobrze tłumiącą wykładziną. Każda z nich mieści ok 40 osób, a po połączeniu (ściana przesuwna) zmieszczą ponad 100 uczestników szkolenia.  Dwie kilkunastoosobowe, małe salki szkoleniowe w piwnicach. Również ustawne i dobrze wygłuszone, ale nieco ciemne i usypiające (ciemne kolory ścian i tylko niewielkie okno).

Sale są klimatyzowane.

Ocena obsługi

Pracownicy zwykle (acz nie wszyscy) starają się być mili, ale nie są przesadnie efektywni. Wszystkie nasze kontakty z recepcją były związane z wydłużonym oczekiwaniem, którego przyczyną jest sposób organizacji pracy recepcji – typowy raczej dla mniejszych hoteli z mniejszym obłożeniem gości. Podczas naszego pobytu recepcjonistka nie miała np. kluczy do sal konferencyjnych, a raz usłyszeliśmy „nie mam pojęcia, proszę sprawdzić”.

W naszym pokoju prysznic miał całkowicie zatkany odpływ. Zdarza się. Awarię usunięto tego samego dnia – jednak po naprawie obsługa nie zamknęła pokoju na klucz. Był otwarty cały dzień, (gdy prowadziliśmy szkolenia i nie wiedzieliśmy o tym).

Inne

Trafiliśmy na awarię prądu (dotknęła całe miasto, nie sam hotel) – niestety w hotelu brak prądu oznaczał też brak wody, nawet zimnej.


 

Wielkość hotelu*: Duży

Charakter lokalizacji**: W mieście

Standard***: Średni

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>