Hotel Grzegorzewski, Tuszyn, łódzkie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Hotel Grzegorzewski, Tuszyn, łódzkie
4.4 (88.57%) 14 votes

Aż żal nam, gdy pomyślimy, że tak ładnie ulokowany i otoczony zielenią obiekt ma zarządzających, który całkowicie zawiedli nasze zaufanie. I przede wszystkim – narazili naszego klienta na koszty i problemy. Jeśli jesteś z tych, którzy lubią się dowiedzieć „nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi” – zapraszamy do hotelu Grzegorzewski. Tyle że zamiast płaszcza, tu chodzi o wolny pokój.

Jak zwykle, gdy rezerwujemy hotel dla klienta, najpierw ustnie uzgadniamy wszystkie szczegóły, a potem podsumowujemy je e-mailem. Tym razem po rozmowach do hotelu wysłaliśmy wiadomość tej treści:

Chciałam podsumować wstępnie nasze zamówienie
W cenie noclegu (pokoje dwuosobowe) śniadanie, parking oraz sauna sucha.
W wycenie 12858,00 netto Dwie sale szkoleniowe. Możemy pracować przy ładnej pogodzie na zewnątrz nie jest to obarczone dodatkową opłatą.
Całodzienna przerwa kawowa : Kawa z ekspresu, herbata, mleko, Cukier, cytryna, woda, ciasto drożdzowe
Obiad serwowany (…)

Jeszcze tego samego dnia hotel odsyła krótki e-mail zawierający tylko taką wiadomość:

potwierdzam :)

Po kilku tygodniach ma miejsce jeszcze jedna rozmowa telefoniczna, i znów w ślad po niej idzie wiadomość:

Dla przypomnienia przesyłam ponownie specyfikację zamówienia o którym dzisiaj rozmawialiśmy – poniżej historia naszej korespondencji. Czekam na informację zwrotna jak najszybciej.

tym razem hotel odpowiada w bardziej niepokojący nasz sposób:

pokoje pozostają bez zmian? 2 pokoje jednoosobowe i 20 dwuosobowych?

więc szybko odpisujemy

Potwierdzam 20 pokoi dwuosobowych dla uczestników oraz 2 pokoje jednoosobowe dla trenerów. Uczestnicy śpią tylko z 7-8 października, dla trenerów potrzebujemy pokoje również dzień wcześniej 6-7 października (2 noclegi)

następna odpowiedź od hotelu brzmi jeszcze bardziej niepokojąco:

nie ma możliwości zmiany struktury zakwaterowania ?

odpisujemy więc:

Jeśli mielibyśmy zmienić strukturę zakwaterowania na jakąś inną To musiałabym mieć jakiś argument przekonujący klienta by zdecydował się na taką zmianę

tym razem dowiadujemy się zwrotnie:

Bardzo mi przykro ale nie będziemy w stanie zorganizować tego spotkania ;( Jestem prawie na 100% pewien że na etapie ofertowania informowałem o braku pokoi… Oczywiście nie jestem sobie przypomnieć w stanie na 100%. (…)

Co ciekawe – ostatnie kilka mejli wymieniliśmy w ciągu jednego dnia. 31 lipca 2019 roku. Jeszcze o 12.19  pan Damian z hotelu dopytuje nas czy liczba pokoi jest zmian (i przypomina że było 20 dwójek i 2 jedynki) a o 14.44 już nie pamięta…

Przy następnej wizycie w hotelu Grzegorzewski proszę przypomnieć uczestnikom szkolenia o zabraniu namiotu, karimaty i śpiwora. Na wypadek, gdyby o 12.19 ktoś z hotelu zadzwonił do Państwa dopytać o liczbę zarezerwowanych pokoi, a potem o 14.44 uczestnicy stawili się na recepcji, prosząc o wydanie im kluczy. Warto też grupie wyjaśnić, na czym polega zjawisko określane po angielsku jako overbooking, a po polsku „pocałować klamkę”.

 Aktualizacja z 27 sierpnia 2019

Menedżer hotelu przesłał do nas obszerne sprostowanie – jako bardzo obszerny plik PDF, publikujemy je w całości tutaj: SprostowanieDotyczaceRezerwacji78102019. W skrócie:

  • W naszym cytacie wkradła się nieścisłość, napisaliśmy wcześniej „Chciałam podsumować wstępnie nasze zarezerwowane zamówienie” a w rzeczywistości powinno brzmieć „Chciałam podsumować wstępnie nasze zamówienie” (za pomyłkę przepraszamy Hotel). Hotel odpowiedział e-mailem o treści „Potwierdzam” (dalsza historia korespondencji jest już identyczna).
  • W załączonym sprostowaniu hotel twierdzi tymczasem, iż odpowiedź „potwierdzam” dotyczyła potwierdzenia ceny i zakresu usługi, a nie faktu rezerwacji.

Ze swojej strony dodajmy jeszcze, że prowadziliśmy z przedstawicielem hotelu także rozmowy telefoniczne i także ustnie potwierdzaliśmy rezerwację – choć nie mamy na to oczywiście dowodu.

Zachęcamy do zapoznania się ze sprostowaniem ze strony hotelu i samodzielnego wyrobienia sobie opinii…

Komentarze wyłączone.