Dworek nad Pilicą, Nowe Miasto, mazowieckie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Komfortowy, średniej wielkości, rekreacyjny hotel utrzymany w klimacie starego dworu ale z nowoczesnym wyposażeniem – bardzo dobre miejsce na spotkania integracyjne dla małych lub średnich grup. Znakomita kuchnia i obsługa. SPA i przystań kajakowa, nieco słabsze sale szkoleniowe.

Ocena pokoi

Zadbane, średniej wielkości pokoje, w typowo trzygwiazdkowym standardzie, z wygodnymi łóżkami i meblami oraz dużym telewizorem LCD. Klimat pokoju nawiązuje nieco do stylistyki starego dworku choć meble są nowe i typowo hotelowe. Łazienka przestronna, zadbana i nowoczesna ma jednak jeden poważny minus – kran w umywalce ma końcówkę, która powoduje rozbryzgiwanie się wody – trudno nie ochlapać, przy zwykłym myciu rąk, ubrania.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel ma trzy sale szkoleniowe, wszystkie są widne z dobrą wygłuszającą wygładziną i klimatyzowane. Mała sala pomieści około 15 osób, pewnym jej mankamentem jest wąski, podłużny kształt. W średniej, również podłużnej, zmieści się około 20 osób. Największa sala ma kształt bliższy kwadratowi i pomieści około 30 osób, ale jej minusem są dwie kolumny na środku pomieszczenia. Plusem jest za to bezpośrednie wyjście na taras i trawnik. Jednak kluczowym minusem sal są drzwi przechodnie pomiędzy nimi. Są to zwykłe, domowe drzwi, nie mają funkcji dźwiękoszczelnej jest więc pewne, że przy głośniejszej dyskusji, grupy na sąsiednich salach będą sobie przeszkadzać. Dodatkowym drobnym minusem jest niewielka ilość toalet przy salach konferencyjnych. Dopóki grupy są zameldowane w pokojach mogą w kilka sekund podejść do toalety w swoim pokoju, ale gdy jesteśmy już wymeldowani lub też pracujemy bez noclegu kolejka do toalety wydłuży mocno przerwy.

Te wszystkie minusy powodują, że hotel polecamy bardziej na plenerowe spotkania integracyjne. Na trawniku, nad rzeką i przy restauracji pomieścimy 3 lub 4 grupy warsztatowe, które będą pracować w bardzo ładnej okolicy choć pewnym drobnym minusem będzie hałas od pobliskiej szosy.

Do zajęć można tez wykorzystać rzekę – ale głębokość wody zależna jest od pory roku i np. latem może nie dać się pływać na kajakach.

Ocena obsługi

Bardzo szybka, uczynna, sprawna obsługa. Bez problemu zgadza się na wszystkie nietypowe życzenia, sama proponuje pomoc i wykazuje inicjatywę.

Minusy i zagrożenia

Warto sprawdzić czy w hotelu nie odbywają się wesela – hotel jest mocno nastawiony na imprezy i uroczystości.


 

Lokalizacja: na obrzeżach miasta

Standard: komfortowy

Wielkość: średni

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>