Dwór w Tomaszowicach, Tomaszowice k. Krakowa, małopolskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Dwór w Tomaszowicach, Tomaszowice k. Krakowa, małopolskie
Oceń wpis

Duży kompleks konferencyjno –eventowy położony na 10ha przestrzeni parkowej możliwej do wykorzystania na szkolenia outdoorowe.

Największymi zaletami kompleksu są zróżnicowane standardem sale konferencyjne,  bliska odległość do Krakowa (4km) oraz lotniska Kraków-Balice (11 km). Do dyspozycji gości w hotelu znajduje się także mini centrum spa z sauną i jazuzzi oraz co warto podkreślić 120 miejsc parkingowych.

Ocena pokoi

Hotel w standardzie 3 gwiazdek dysponuje 100 miejscami noclegowymi w 40 pokojach  (26 twin, 11 duble, 3 trzyosobowe) oraz 3 apartamentach i domku gościnnym. Pokoje wszystkie w tym samym wyglądzie i wyposażeniu. Przytulne i funkcjonalnie zaprojektowane. W każdym pokoju zestaw do parzenia kawy i herbaty. Pokoje niestety nie posiadają klimatyzacji.  

Ocena sal konferencyjnych

Hotel dysponuje  ok 1,5 tys. m2 powierzchni konferencyjnej w 8 salach usytuowanych w 4 budynkach.

Największy obiekt to Galeria Panorama o powierzchni całkowitej ponad 600m2 . Składa się z dwóch sal konferencyjno – wystawienniczych niestety jest to jedna otwarta przestrzeń oddzielona od siebie holem. Druga co do wielkości sala to Oranżeria o powierzchni 350 m2 oraz 150 m2 antresoli.

Ww. sale są w pełni wyposażone, klimatyzowane, z drewnianą podłogą. Niestety sale posiadają filary co może utrudnić ustawienie Sali oraz dodatkowo sal nie możemy podzielić na niezależne mniejsze salki.

Kolejne dwie sale konferencyjne czyli Słoneczna (38m2) i  Ogrodowa (155m2) zlokalizowane są w budynku hotelu. Obie sale są klimatyzowane i o regularnych kształtach z wykładziną na podłodze.

Ostatnie trzy sale ok 75m2 każda zlokalizowane są w budynku Spichlerz, który jest pod ścisłym nadzorem konserwatora zabytków. W związku z tym sale nie są klimatyzowane oraz mają mały dostęp światła dziennego. Mimo ustawienia dodatkowych lamp stojących w okresie zimowym oświetlenie może nie być wystarczające do przeprowadzenia całodziennego szkolenia. Dodatkowo sale na parterze i pierwszym piętrze nie są zamykane więc w przypadku jednoczesnego prowadzenia szkoleń grupy mogą sobie wzajemnie przeszkadzać. Dodatkowo aby wyjść z Sali drugiego piętra na zewnątrz trzeba przejść przez sale na pierwszym piętrze i parterze. W całym budynku, w którym znajduje się dodatkowo niezależna restauracja znajdują się tylko 4 toalety.

Dodatkowo Centrum posiada restaurację i salę śniadaniową, altanę i wiele otwartej przestrzeni, którą można wykorzystać do gier teambuildingowych. Ponadto istnieje możliwość zorganizowania wieczornego eventu w namiocie o pow. 1000m2 .

Centrum zapewnia pełne wyposażenie i obsługę konferencyjną. Na wyposażeniu znajduje się projektor, ekran, flipchart, mikrofon i nagłośnienie oraz Wi-Fi.

Ocena obsługi

Personel hotelu bardzo profesjonalny i pomocny. Bardzo szybko reaguje na uwagi czy dodatkowe życzenia gości. Dodatkowo szczególną uwagę przykładają do porządku i czystości.  Warto podkreślić że każdy budynek posiada niezależną kuchnię i dedykowany personel.


 

 Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  cicha okolica

Standard***:  komfortowy

 

Komentarze wyłączone.