Bajka Hotel & Resort, Grodziec k. Opola, opolskie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

Bajka Hotel & Resort, Grodziec k. Opola, opolskie
Oceń wpis

Klimatyczny hotel w nowoczesnym góralskim stylu otoczony 28 hektarami zieleni, lasów, stawów. Hotel znajduje się 25 km od Opola. Największymi zaletami jest lokalizacja na uboczu wśród ciszy i  zieleni oraz bezpłatny parking dla 300 samochodów. Na miejscu goście mogą też korzystać z wielu atrakcji: basenów, boiska do piłki siatkowej i nożnej, zatoki z plażą, zaplecza do uprawiania sportów wodnych, miejsca do grillowania oraz SPA.

Ocena pokoi

Hotel dysponuje 38 dość zróżnicowanymi pokojami (5 z małżeńskim łóżkiem, 15 duble, 6 trzyosobowych z pojedynczymi łóżkami, 4 studiami trzyosobowymi (1 łóżko pojedyncze + 1 podwójne ze wspólną łazienką),  4 studia czteroosobowe (łóżka typu twin+ double, ze wspólną łazienką). Ponadto na terenie kompleksu znajduje się Villa Bajka, która daje nam dodatkowe 11 miejsc noclegowych z salonem i aneksem kuchennym. Pokoje utrzymane są w przytulnym, drewnianym, góralskim stylu. Dodatkową zaletą są długie łóżka i widok z okien. Na życzenie można wypożyczyć bezpłatnie czajnik i żelazko.

Ocena sal konferencyjnych

Organizując szkolenie możemy skorzystać z dwóch, dobrze ustawnych sal konferencyjnych z dostępem światła dziennego (większa z sal ze względu na swoją wielkość i umiejscowienie okien wymaga dodatkowego doświetlenia). Obie sale są klimatyzowane, niestety pracujące głośno klimatyzatory zakłócają skuteczną komunikację podczas szkolenia. Stoliki można dowolnie konfigurować. Sale mają własne nagłośnienie i podstawowy sprzęt do szkoleń (rzutnik, fiphart, ekran przenośny). Nad pomieszczeniami restauracji można szkolić małe grupy lub prowadzić cześć zadań team buildingowych. Dodatkowo do organizacji szkolenia lub wieczornej integracji możemy wykorzystać namiot na około 200 osób.

Ocena obsługi

Bardzo profesjonalna i pomocna, szybko reaguje na uwagi czy dodatkowe życzenia gości.

Minusy i zagrożenia

Głośno pracujące klimatyzatory. W sezonie letnim hotel oblegany jest przez indywidualnych klientów co może skutkować trudnościami w prowadzeniu eventu (zwłaszcza na trenach zielonych).


 

Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  cicha okolica/plener/ na obrzeżach miasta

Standard***:  komfortowy w zależności od pokoju

 

Komentarze wyłączone.