4 Żywioły Falenty Ośrodek Konferencyjno-Szkoleniowy, Falenty, mazowieckie

IWONA PIGA

Doświadczony menedżer sprzedaży, trener i handlowiec. Znawca sektora FMCG i pracy z sieciami dystrybucji. Pracowała w Welli, Procter&Gamble, Thalgo. Od 2005 roku prowadzi szkolenia biznesowe, szkolenia zamknięte poprzez symulacje biznesowe, a także wyjazdy integracyjne. Kierowała kilkudziesięcioma projektami team building, dla grup od 8 do 300 osób. Posiada certyfikację Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor w zakresie prowadzenia szkoleń outdoor i wyjazdów integracyjnych. Prywatnie żeglarz, turysta i narciarz.

RAFAŁ SZCZEPANIK

Prezes Training Projcts. Od 12 lat prowadzi szkolenia biznesowe, wyjazdy team building i gry symulacyjne. Jest doświadczonym menedżerem: współzałożyciel portalu Pracuj.pl, przez sześć lat był jego wiceprezesem. Pracował też w Danii i Gwatemali. Został uznany za jednego z czterech najlepszych polskich trenerów w kategorii „gry symulacyjne” (ranking firm szkoleniowych magazynu Profit i KPMG).

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor, które szkoli i certyfikuje trenerów team building. Autor jedynej polskiej książki poświęconej organizacji wyjazdów team building i integracyjnych dla firm („Budowanie zespołu”). Instruktor wspinaczki. Prywatnie podróżnik i alpinista – pierwszy Polak, który zdobył oba bieguny i himalajski ośmiotysięcznik. Wspiął się też na najwyższe szczyty Andów i Alp, brał udział w wyprawach na wszystkich kontynentach.

RENATA WASYLÓW

Certyfikowany Trener Biznesu i Coach ICF, trener w zakresie umiejętności osobistych i menedżerskich. Wcześniej pracowała jako Brand Manager i Trade Marketing Manager w Reckitt Benckiser i Michelin. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, Vanish, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Jest też skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie z pracy w korporacjach, w powiązaniu z uniwersytecką wiedzą na temat finansów, pozwala jej na pracę trenera, coacha i konsultanta. Specjalnością Renaty jest coaching dotyczący przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

JAROSŁAW FIGIEL

Doświadczony menedżer, od wielu lat prowadzi szkolenia z zarządzania zespołami i firmą oraz symulacje biznesowe i gry menedżerskie. Właściciel agencji trekkingowej Exploruj.pl. Przez wiele lat – jako menedżer sprzedaży – współtworzył sukces firmy Coca-Cola w Polsce. Zbudował silną pozycję firmy w centrach turystycznych południa kraju. Wdrażał nowoczesne strategie sprzedaży do kanałów immediate consumption. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi strukturami sprzedaży i dystrybucji FMCG. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe związane z zarządzaniem zespołem, budowaniem zespołów, motywowaniem, oraz technikami sprzedaży i negocjacji. Instruktor wspinaczki, przewodnik tatrzański, były ratownik TOPR. Certyfikowany trener outdoor (certyfikacja Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor)

WITOLD MOCKAŁŁO

Doświadczony trener szkolący handlowców i szefów. Menedżer najwyższego szczebla z dwudziestoletnim stażem – wprowadził z sukcesem na polski rynek cztery firmy zagraniczne, zarządzał wieloosobowymi zespołami, koordynował projekty promocji sprzedaży. Od 15 lat prowadzi szkolenia warsztatowe z zakresu kompetencji menadżerskich i handlowych – zarządzania zespołami, budowania autorytetu szefa, motywowania, komunikacji, pracy przedstawiciela handlowego, sprzedaży i negocjacji w biznesie. Od 15 lat zajmuje się coachingiem. Uczestnik The Coaching Academy London. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

KATARZYNA KOWALSKA

Przez 8 lat pracowała w Rettig Heating Sp. z o.o., przechodząc przez wszystkie szczeble kariery, od finansów po HR. Ukoronowaniem jej kariery było aktywne uczestnictwo w budowaniu i wdrażaniu strategii personalnej dla wszystkich firm należących do Rettig Heating Group w Europie. Pracowała też jako Dyrektor Personalny w Saint Gobain Isover Polska. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe oraz wyjazdy integracyjne oparte o gry szkoleniowe. Autorka dwóch książek na temat coachingu. Prywatnie wielbicielka domowego ogniska, spacerów po lesie i podróżowania w nieznane.

OLAF FLAK

Były pracownik centrali Forda w Niemczech i ING w Katowicach. Doktor zarządzania, przedsiębiorca internetowy. Od 10 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze..

MARIUSZ KĘDZIERKSI

Przez wiele lat pracował jako szef działu szkoleń, a wcześniej trener i coach handlowców w firmie Cersanit. Współtwórca systemu oceny i rozwoju pracowników w grupie Cersanit/Opoczno. Kierował zespołem trenerów wewnętrznych wspomagających sprzedaż, ma też własne doświadczenie w sprzedaży b2b. Jako trener prowadzi szkolenia miękkie i handlowe. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. C. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”

4 Żywioły Falenty Ośrodek Konferencyjno-Szkoleniowy, Falenty, mazowieckie
Oceń wpis

Hotel szkoleniowo – konferencyjny a raczej ośrodek – bo nie nazywają siebie hotelem usytuowany w Falentach – dość blisko do drogi wpadającej do Warszawy od strony Krakowa.  Hotel wewnątrz robi dużo lepsze wrażanie niż na zewnątrz. Można by spokojnie dać trzy gwiazdki. Kilak sal szkoleniowych – przestronnych i ustawnych, sprawna i bardzo miła obsługa, jedzenie przeciętne nic na plus i nic na minus. Największym atutem są dwie sale  – a właściwie namioty – ustawione w plenerze w kształcie kulistych kopuł. Są w stanie pomieści dość dużo osób – ok 200 – 250. Ze względu na bliskość Warszawy możemy go polecić na szkolenia otwarte, warsztaty biznesowe, małe i średnie spotkanie integracyjne (w plenerze do ok 60 osób – w namiotach i salach nawet do 200 i ponad. Chociaż na pewno nie jest to miejsce przytulne czy z klimatem.

Plener na duże imprezy to po prostu trawnik otoczony płotem i budynkiem, dość blisko drogi.

Ocena pokoi

Średniej klasy, dwu i pół, może trzygwiazdkowe pokoje są wyposażone w bardzo typowym stylu ośrodka szkoleniowego  – z kilkunastoletnimi meblami i wystrojem. Łazienki czyste, kabina prysznicowa czy umywalka funkcjonalne i bez zastrzeżeń – dla średniego standardu. Pewien minus to wyciszenie pokoju: słychać głośniejsze rozmowy za ścianą i korytarza. Hotel dysponuje 76 pokojami dla 177 gości. Pokoje są 1,2 i 3 osobowe. Wszystkie nasze pokoje wyposażone są w łazienkę z prysznicem, TV, mini barek, dostęp do bezprzewodowego Internetu.

Ocena sal konferencyjnych

Hotel ma sporo sal – od dużych i dobrze wyposażonych, po bardzo niewielką i ciasną salkę – nazwaną biblioteką – ale za to przytulną. W sumie w hotelu jest do dyspozycji 10 sal. Najmniejsze mają  powierzchnię ok 25 m2 i są przeznaczone dla ok 10-12 osób, poprzez sale 50-70 metrowe dla grup 30-90 osób (w zależności od ustawienia) a skończywszy na salach 100m2 i 300 m2 2 które mogą pomieścić nawet do 250 – 280 osób. Do jednej z sal możliwy jest też wjazd samochodem. Na pewno można wybrać coś odpowiedniego na szkolenia biznesowe dla różnych grupy (o różnej wielkości).

Ocena obsługi

Szybka, sprawna, z zaangażowaniem realizująca wszelkie życzenia – choć sprawiająca wrażenie że to jest dla nich praca tymczasowa, na chwilę. Natomiast nie spotkaliśmy się z żadnym negatywnym zjawiskiem.

Minusy i zagrożenia

W hotelu można spotkać bardzo różnych gości, od nocujących na jedną noc, poprzez grupy biznesowe  – sprawia to bliskość Warszawy a jednoczenie łatwy dojazd, aż po typowych turystów (nawet rodzinie). Budynek na zewnątrz nie stwarza zachęcającego wrażane ale wewnątrz jest już lepiej.

Bardzo mały parking – nieadekwatny do ilość gości mogących przebywać w hotelu.


 

 

Wielkość hotelu*: średni

Charakter lokalizacji**:  cicha okolica

Standard***: średni

 

Komentarze wyłączone.